درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم!
سرخط خبرها

شریعت نوین با یک باخت بدموقع، وارد بحران شد | ناقوس سقوط!

  • کد خبر: ۱۷۲۲۴۹
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
شریعت نوین با یک باخت بدموقع، وارد بحران شد | ناقوس سقوط!
شریعت‌نوین جدال خانگی حساس با عقاب تهران را واگذار کرد تا وضعیتش در جدول بحرانی شود.

تیم فوتبال شریعت‌نوین مشهد در چهارچوب هفته چهاردهم لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور در ورزشگاه خانگی به مصاف عقاب تهران رفت و در پایان بازی را با نتیجه ۲بر ۱ واگذار کرد. این شکست پیش از هر چیز تحت‌تأثیر اشتباهات داوری و صدالبته فنی تیم شریعت‌نوین بود. شاگردان محمد آتی‌ترک بازی را خوب شروع کردند، اما در همان نیمه اول صحنه مشکوک داوری دامان تیمشان را گرفت. در نیمه دوم هم سرمربی تیم مشهد نیمه مربیان را باخت تا بازیکنانش به‌هیچ‌وجه نمایش نیمه اول را تکرار نکنند. اوضاع شریعت‌نوین با این باخت در جدول وخیم شد و حالا آن‌ها به‌جای میهمان تهرانی یکی از نامزد‌های سقوط هستند.

نیمه اول/ تاکتیکی و پرموقعیت

تقابل تیم‌های شریعت‌نوین مشهد و عقاب تهران بر خلاف بیشتر دیدار‌های لیگ دسته‌سوم، در نیمه اول تاکتیکی و پرموقعیت دنبال شد. میهمان تهرانی بازی را بهتر شروع و تلاش کرد از سردرگمی میزبان استفاده کند، اما رفته‌رفته قرمزپوشان شریعت بر بازی مسلط شدند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند.

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه۶ شکل گرفت؛ جایی که جناح راست تیم عقاب روی حرکت سرعتی و پاس رو به عقب، امیرحسین قاسمی را صاحب موقعیت کرد و این مهاجم آبی‌پوش ضربه خطرناکی روانه دروازه شریعت کرد. پس از این صحنه و از دقیقه۱۵ به بعد میزبان به خودش آمد و در دقیقه۱۷ روی کرنر ارسالی که به نظر تاکتیک اصلی تیم آتی‌ترک برای رسیدن به دروازه حریف بود، خطری جدی روی دروازه حریف خلق کرد.

ضربه سر سخت‌رزم راهی به چهارچوب دروازه تیم آبی‌پوش نداشت، اما شروع حملات همه‌جانبه شریعت روی دروازه حریف بود. یک دقیقه بعد فرار رضا فاتح از جناح راست و ارسال او به درون محوطه جریمه، ناصر ترابی، مهاجم شریعت، را صاحب موقعیت تک‌به‌تک کرد، اما این فرصت با بی‌دقتی مهاجم میزبان به هدر رفت. دقیقه۲۴ شریعت روی ارسال مرزانی توسط حسین شریعتی به گل رسید، اما داور مسابقه در تصمیمی جنجالی صحنه برخورد یکی دیگر از مهاجمان شریعت با دو مدافع حریف را خطا و گل را مردود اعلام کرد؛ تصمیمی که نیمکت شریعت‌نوین را در اعتراض به آن برهم‌ریخت، اما پس از دقایقی اوضاع آرام شد.

در دقیقه۳۲ هم باز ارسال مرزانی این‌بار با ضربه سر ناصر ترابی روی دست دروازه‌بان حریف همراه شد که چیزی نمانده بود به گل تبدیل شود. با این همه و بر خلاف روند بازی، در دقیقه۳۷ جناح راست عقاب که رونده‌تر از جناح چپ بود، توپی را به روی دروازه شریعت ریخت که با ضربه سر مهدی حامدی به گل اول بازی برای عقاب بدل شد؛ گلی که همه را غافل‌گیر کرد، اما میزبان بر فشار حملاتش افزود و در دقیقه۴۲ روی ارسال حسین شریعتی و شلوغی جلو دروازه، توسط امید صداقت به گل تساوی رسید.

نیمه دوم/ شکست در نیمه مربیان

در این نیمه بازی از جانب هردو تیم پرفشار آغاز شد؛ به‌شکلی که موقعیت جدی روی دروازه حریفان به وجود نمی‌آمد، اما بازی پربرخورد بود. گویی دو تیم با هدف به‌گل‌رسیدن در دقایق آغازین نیمه به میدان آمده بودند. این مسئله موجب پراشتباه‌شدن بازی شده بود و مدام توپ بین دوتیم ردوبدل می‌شد و موقعیت گل آن‌چنانی به وجود نمی‌آمد، تا اینکه در دقیقه۷٠ شریعت‌نوینی‌ها روی دروازه عقاب صاحب یک ضربه کرنر شدند، اما این کرنر برایشان خوش‌یمن نبود.

توپ برگشتی از کرنر زیر پای مصطفی قربانی، بازیکن ریزنقش و سرعتی عقاب، افتاد و او هم پس از چهل متر حرکت با توپ، یک پاس بی‌نقص تودر داد و حسین شاوردی گل دوم میهمان را به ثمر رساند. پس از این گل، دقایقی تیم شریعت‌نوین در شوک بود؛ به‌شکلی که تیم تهرانی می‌توانست گل بعدی را هم بزند. دقیقه۸۱ ضربه مهلک قربانی، بازیکن عقاب، به تیرک افقی دروازه برخورد کرد. اما رفته‌رفته تیم مشهدی با چند تعویض بر بازی مسلط شد. در دقیقه۸۳ رضا فاتح از پشت محوطه جریمه شوتی را روانه دروازه عقاب کرد که نفس‌گیر به اوت رفت. فشار‌های احساسی شریعت‌نوین در دقایق پایانی به جایی نرسید تا بازی با همان نتیجه ۲بر ۱ به سود میهمان تهرانی به پایان برسد.

حاشیه‌های دیدار شریعت‌نوین و عقاب

■ ترکیب شریعت‌نوین در شروع بازی: احمدرضا صدیقی، علی دهقان، مصطفی سخت‌رزم، محمد مجرد، یونس علوی، امید صداقت، حسین اسحاقی، رضا فاتح، حسین شریعتی، ناصر ترابی و احسان مرزانی.
■ رضا ناصحی، مربی شادکام، با هدف آنالیز عقاب، حریف هفته بعدش، به ورزشگاه ثامن آمده بود و با دقت عملکرد تیم تهرانی را زیر نظر داشت.
■ سرمربی عقاب تهران به‌دلیل شیطنت لب خط و زدن توپ بازیکن شریعت‌نوین، با نظر داور از کنار زمین اخراج شد و به روی سکو‌ها رفت.
■ داور مسابقه با لحن بسیار تند و توهین‌آمیز با بازیکنان و نیمکت دو تیم صحبت می‌کرد؛ به‌شکلی که چیزی نمانده بود در چند صحنه درگیری به وجود بیاید.
■ پس از گل دوم عقاب، دروازه‌بان شریعت به اعتراض سرمربی‌شان که چرا توپ را نگرفته است، واکنش نشان داد.
■ داور مسابقه پنج کارت زرد به‌دلیل اعتراض‌های مکرر به نیمکت دو تیم نشان داد.
■ در پایان بازی محمد آتی‌ترک، سرمربی شریعت، در اعتراض به مردوداعلام‌شدن گل تیمش در نیمه اول به سمت داور مسابقه رفت و با کارت قرمز روبه‌رو شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->